Futás pocakkal

Amikor Norah 4 hónapos magzat volt még, leálltam a futással egészen a szülést követô másfél hónapig. Ezúttal több ideig tervezem folytatni és késôbb újra kezdeni a szülést követôen, hogy több idôm legyen regenerálódni.

Continue reading “Futás pocakkal”

About yogic sleep / Yoga nidra

A magyar verzióhoz görgess lentebb!

Yoga nidra is the relaxation of body and mind after exercising the asanas.

At least a 10 minutes relaxation is recommended which is equivalent of 3 hours sleep. This can be “life saving” for pregnant women who can hardly get enough sleep during the night.

10 Basic guidelines for yoga nidra, the yogic sleep:

Continue reading “About yogic sleep / Yoga nidra”

Füzérpóz – Malasana / Squatting

Scroll down for the English version!

I dedicate this post only to Malasana, an important posture to give birth.

Ezt a bejegyzést a füzérpóz bemutatásának szánom. A malasana ráadásul egy ôsi szüléskor bevethetô póz.

Continue reading “Füzérpóz – Malasana / Squatting”

5 tipp azoknak, akik most kezdenek sportolni / 5 tips for beginners

Scroll down for the English version!

Sokszor látok panaszkodni másokat, hogy ô tényleg mindennap gyakorol, de sajnos nem látja az eredményét. Van, aki fogyni akar csak, van aki izmokra vágyik, de lehet másik megközelítésből eredményesebb lehet ugyanazzal a befektetett energiával.

Continue reading “5 tipp azoknak, akik most kezdenek sportolni / 5 tips for beginners”

5 téveszme a jógáról

Nekem személy szerint évek kellettek mire igazán megértettem mi is a jóga lényege. A mozgásforma mindig is vonzott, de nem foglalkoztam a spirituális részével. Nem figyeltem meg korábban a légzés fontosságát, csak egyszerûen nyújtani akartam. Spárgázni és a fejem a térdemre hajtani. Azt gondoltam a jóga dogmatikus és nem éreztem, hogy ilyen “vallásra” lenne szükségem.

Mások is hasonlóan gondolkodhatnak. Esetleg egyáltalán nem nyitottak a jógázásra. Azért írom le a szokásos téveszméket, hogy aki most szeretné kipróbálni elôször a jógát, ne vonjon le gyors következtetéseket:

Continue reading “5 téveszme a jógáról”

Diastasis recti – szétnyílt hasizom

Ez a téma egy nagyobb kutatást igényel. Amit eddig megtudtam róla, hogy már várandósság alatt kerüljük a következô jógapózokat:

Continue reading “Diastasis recti – szétnyílt hasizom”

5 gondolat a női jógáról / 5 thoughts about hormon yoga

Scroll down for the English version!

A légzésgyakorlatok és néhány mozdulatsor együttesen aktiválja a hormontermelô mirigyeket, mint pl. agyalapi-, pajzsmirigyet a mellékvesét és a petefészket.

Leírom mit gondol a hormon jóga órákról az egyik résztvevô, aki bevallása szerint nincs odáig a jógáért úgy általában:

Continue reading “5 gondolat a női jógáról / 5 thoughts about hormon yoga”
Create your website at WordPress.com
Get started